My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Akhirnya part I

Akhirnya,,aku kembali ke blog..lama xmnjejakkan jari aku utk menulis blog.. hehe..
aku sbnarnya nk update blog ni lama dh..tp laptop aku plak xleh nk connect internet..xtau la pe prob dia..laptop yg mmg utk umh plak rosak charger..so,.2 mgu aku x 0n9..huhu..
harapan aku cuma laptop adik aku jer la.adik aku pn br start cuti semalam..pa lagi..dia blk umh trus serbu laptop la..hehe...

Sbnrnya,.aku dh tlepas 2 events spjg 2mgu ni..
1st > Mother's Day
2nd> Teacher's Day

So,.aku tetap nk ucp kt cni happy mother's day tuk mak aku yg tsayang..n happy teacher's day tuk driku,(hehe..nk jugak..) kawan2ku,.n guru2 ku,,..so,.kt cni aku de lirik lagu Guru Malaysia,..
korg sume msti pnh dgr kn guru2 kita akn nynyi masa Hari Guru..aku pn xlma lg akn sama2 mnyanyikn lagu ni...sama2lah kita mnhayatinya..


GURU MALAYSIA

Kami guru malaysia
berikrar dan berjanji
Mendidik dan memimpin
Putera puteri negara kita

Pada Seri Paduka
Kami tumpahkan setia
Rukun Negara kita
Panduan hidup kami semua

Di bidang pembangunan
Kami tetap bersama
Membantu, membina
Negara yang tercinta

Amanah yang diberi
Kami tak persiakan
Apa yang kami janji
Tunai tetap kami tunaikan




No comments:

Post a Comment