My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Heppiii

Hye..blog..lama xtulis blog..actually my family came here..2 yg hepi tuh..famili aku dtg ari jumaat amik aku n balik kg kt tapah..smlm kitaorg g Bt. Gajah..da meeting family tuk family gathering hari raya ntii..huhu..bila dh tgk salasilah kuarga br tau rmai jgk sdara yg xknal.mmg ptot pn wt gathering ni,.so dptla knal sdara yg jauh2..huhu..so,.blk smlm kitaorg sngah Kellie's Castle.. sbnrnya dh pegi pn dlu skali tp dsebabkn adikku yg kecik tuh merengek dh pegi coz dia sorg je yg blom pegi,. so kitaorg singgah la..dlu masuk free je..skg dh kna byar dewasa RM 4.,kanak2 RM 3.. isk2.. dhtu smlm famili aku tdo kt umh sewa aku kt cni..roomte aku xder,.
pg td kitaorg pegi K.Sepetang..pegi saloon rmbut,.adik aku nk wt rebonding..isk2..mmgla kt cni murah,.ape lg 3 org la skali gus buat..mak aku sponsor..mmg amik kesempatan btol adik2 aku nih..isk..tgahri td pegi umh cousin aku kt cni..mkn nasik sane..
dh blk tuh plak adik aku merengek nk masuk ZOO taiping..once again,.kitaorg sume dh 2x pegi,.dia yg kecik je blom pegi..so malas la nk pegi..then,.aku pn suruh mak ayah aku n dia je pegi.kitaorg dok kt umh je la..hehe..apa lg dh dok umh,.tdo la tghari tuh..bila bngun jer,.lapar plak..adik aku mcari maggi la..mmg stok maggi byk kt umh aku nih..dhtu mak aku blk dlm kul 3,. mak aku siap beli KFC plak..adik aku pn yg dh mmg mkn maggi kurangla mkn,.aku je melantak..hehe..tu la sape suh mkn maggi.. =)
dlm kul 4 lbh famili aku btolak blk kedah..skg dorg dh smpai umh dh pn..aku je yg ttinggal kt cni..xsabar nk blk 10 ari je lg..yahooo...

No comments:

Post a Comment