My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Kemerdekaan vs Anniversary..

Tanggal 31 Ogos ari tu (bkn nk citer psl kmerdekaan tp psl anniversary aku..hehe..) genaplah 5 thn usia aku n dia...(fhm2 je la..)...Aku sndri xsngka cepat btol masa blalu..dh 5 thn kitaorg bersama.. huhu...trasa lama la sgt... bosan..??? ermm..since now,.aku xpnah rasa n xpnh knal erti bosan bila bsama dia..=) he is Mr. Right for me but me??..huhu....knapa aku syg sgt kt dia?? For this reason:
1>> dia seorg yg sgt2 baik..
2>> terlalu mgambil berat akn hal aku..
3>> dia syg aku lbh dr aku syg dri sndiri
4>> dia menerima aku s'adanya..(aku bebas jd dr sndiri bila bsma dia..)
5>> fleksibel..bila2 masa aku perlukn dia,..he was there..
6>> pndai amik ati famili aku..(mak aku syg giler kt dia..huhu...)
7>> pandai masak...(haha,..mnutup kelemahan aku..)
8>> penuh dngan kegilaan...(sbb tuh xpnh bosan kot..)
9>> he can be anybody to me..(my buddy,brother,..)
.
.
. byk lagi la... n yg plg penting he loves me very much..
n for no reason I love him too... (pengakuan eklusif nih..)
Korg sume tlg doakan kbhgiaan aku n dia... smoga aku dipertemukan jodoh dgn dia..

No comments:

Post a Comment