My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Tak Sabar nk balik raya..

Aku skg tgh mnghitung hari nk blk raya...aku akn blk umh ari Rabu mgu dpan nek bus kul 3.30 ptg...spatotnya aku blk mlm kamis tp dsebabkan clas ari kamis tuh clas aku cuma kul 5-7 ptg n aku rasa xbbaloi nk tgu..so aku amik kputusan ponteng je clas kamis..hehe..gpun lecturer aku pn dah ckp sesapa yg nk blk raya awl ponteng je clas..dia xmrh..best siot...td ptg dia tya sekali lg sape yg blk ari kamis n separuh kuliah jgk yg akan ponteng mgu dpn..hehe..tmasuklah aku..n then,..dia ckp nk wt kuiz..huhu...tp xpe,..ssapa yg xhadir bleh wt kuiz len kali..best sgt..mmg sporting giler lect aku tuh.. =)
Esok aku de Midterm Kimia..huhu..arap2la dpt jwb..coz walupun minor tp aku rasakan agak berat jgk subjek nih...itu jerla nk kasik tau kt blog...daaa...

No comments:

Post a Comment