My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS
Ari ni agk letih..sharian smlm aku g Langkawi..amik adik aku yg dok MRSM Langkawi.. dia dh bis SPM..dsebabkn mak ayah aku cbok,.aku pm volunteer tuk g amik dia..n bwk 2 org adik aku yg kecik tuh..hehe..aku nek feri kul 9pg kt K.Perlis..coz klo nek kt K.kdh lmbt la..mak aku yg beria suh nek kt sana,..gpun dia yg antr..so,.xkisah la..
Hehe..Langkawi mmg panas la..sib bik aku bwk pyung..adik aku gelakkan aku n siap perli aku lg,..sdiakan payung sblom ujan..haha..xpe la..yg bes g langkawi adlh bab coklat.. dkt RM 100 jgk aku abis tuk shoping coklat..mak aku bg RM 200..abis camtuh jer..isk2..
sib bik adik aku yg ke-4 tuh tya aku,.>>tket tuk blk blom beli..ada duit lg x??
Sib bik aku bwk duit lbh..(ni br btol sediakn pyung sblom ujan..)..pkul 6.30 ptg br kitaorg nek feri..sptotnya nk blk awal tp dsebabkn adik2 aku mula merengek kelaparan,.kitaorg pn pekena KFC dlu..hehe..
Slps smp tuh,.mak ayah aku ajak g mkn lak..aku dh kekenyangan juz minum je..smp jer umh letih sgt2..smbil tgk TV aku ttdor..mmg pnat..walaupn xpusing 1 Langkawi tp dh letih..yerla..mmg plan nk amik adik jer..klo plan nk pusing 1 Langkawi mmg letih la.. =) oklah,.blog,..nt aku tulis lg..bye..

No comments:

Post a Comment