My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Rehat Di Rumah..

Smlm ari yg mmnenatkn aku..pagi2 lg spupu aku ajak g Perlis..suruh jd driver dia coz lesen dia dh mati ari kamis ritu n dia br sedar..ade ke ptot..dhtu kn kt Kedah ni ari jumaat opis tutup,.so tpaksa la g Perlis..yg klakarnyer husband dia sama lesen dh tamat tmpoh..haha..aku tpksa meneman..dia yg drive klo ade polis/JPJ wt road block br aku amik alih drive..so,..dh pegi pejbt pos kangar,.then pjbt pos tu offline plak.. ape lg kna la g JPJ..n rmai jgk org kt JPJ..geram btol.n then spupu aku bg je kt runner kt stu..(mcm org tgh la so,.dia yg akn settlekn byaran.n byr lbh la ckit..) well,..dlm saat2 cmni mmg la rmai yg amik ksmpatan kn..isk2..biasala dh nama pn hidup.. mana ada yg mudah..ermm..dhtu dlm kul 5.30ptg br kitaorg blk umh..then,.mlm plak spupu aku ajak kuar g Tesco,.beli brg n kna jd babysitter,.jga anak dia yg nakal tuh.. isk2..biasala anak lelaki mmg nakal,.aku letak dlm troli dia nk kuar,.bila dh kuar ape lg 1 supermarket la dia tawaf..sib bik adik aku ikot jgk..dia pn tlg m'control k'daan..hehe..dh slesai shoping,.then spupu aku blanja mkn..pkul 10 mlm mkn,.mata dh ngntok tp dsebabkan lapar,..aku mkn jgk nasi gorg kampung..sib bik xramai org so cptla dpt mknan..pas mkn trus blk..kul 11 lbh smp umh..bila smp umh,.aku br tringat smlm Anugerah Skrin..huhuhu..bila bka TV ja dh nk abis..xpe la,..nk wt cmna,..aku trus tdo,..
Pg td,.spupu aku cal suh tman dia g knduri umh kwn dia..aku pn ikotla..n then blk dia bwk kitaorg g pusing2 kt Gunung Keriang plak..anak dia nk tgk monyet.. huh.. mcm2 da..sib bik dia ada..at least aku xboring..xde la aku dok umh jer..nk kuar dating pn bf aku xcuti ari nih..huhu..
Esok aku kna ikot famili aku g Pendang plak..spupu aku (kt Perak) bnikah ngn org pendang..

No comments:

Post a Comment