My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Assignment Transparensi...

Lega rasanya ari ni aku dh submit assgnment transparensi..kitaorg kna wt tajuk Substraction Standard 1 ats sehelai transparensi film..hurm..mulanya mmg penin gk nk wt ape yerla..bdk darjah 1 mestilah kna byk melukis..akhirnya,,aku cari balk buku2 adik aku yg drjah 1 dlu..n luckily aku jumpa..aku pn wt la draf dlu ats ketas sblom lukis atas transparensi film...and trasa susah jgkla utk melukis tuh..aku amik masa dlm sejam jgk utk wt draf tuh..tu br sehelai..klo byk helai xtahu la.. mmg trasa kesusahan ckgu nk menyediakan ABM...sblom aku blk UPSI,.aku smpat membeli pen utk melukis..(masa kuar dating..) n bf aku yg temankan aku wt asgment tuh..dia tlg lukis balk kt transparensi tuh..wah,..terharu betol aku dia tlg aku wt keje.agak susah jgk nk melukis guna pen tuh coz tkot comot nti markah kurg..=). malu pn ada gk kitaorg melukis kt food court..sume org perhati..hehhe...ni lah hasilnya..


***Macam ngajar bdk tadika..hehe..thanks to my cayunk coz tlg..

No comments:

Post a Comment