My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Hari yang Meletihkan...

Ari ni boleh dikatakan ari yg paling aku sibuk n teramatlah letih..(mata dh ngntok ni tp still nk update blog..) Akhirnya setelah berbulan merancang bengkel kalkulator n stelah bberapa kali tukar tarikh, ari ni berlangsunglah "Bengkel Penggunaan Kalkulator Saintifik dlm Subjek Kaedah Berangka." Sbg pengarah program, terasa la gembira dan bahgia setalah program ini berjaya dijalankan..cuma masa yg suntuk mnyebabkan kitaorg terpaksa bgegas untuk mnghabiskan program sperti yg dirancang..pkul 6.30 br tamat bengkel..then bila balik umh plak,..housmte aku ajak g dgr ceramah Ihya' Ramadhan..Letih sgt tp dsebabkan pasal Ramadhan,.aku pn pergi la jgk dewan tuk solat maghrib + Isyak n trus dgr cramah..N berbaloi jgk sbb pnceramah mmg best.. sronok dgr cuma kkadang mata aku ni terlalu berat n bdan pn letih sgt2..xdpt dibayangkan dngn kata2..but aku tetap mnghormati majlis n trus tgu smpai ceramah tamat dlm kul 11 mlm.. dh balik tuh,.aku trus wat asgnment yg perlu dhantar..huhu,..trasa nyesal sbb x wat awal2..(dh lumrah mnusia suka wt keja last minit..hehehe..) n tgh wat asgnment tuh,...aku teringat,..Ari ni besday membe aku (member matrik dlu..) Dayah...huhu..sori dear,..aku x angkat ko call byk kali... aku terlalu cbok..arap sgt ko fhm...but aku still nk wish hepi besday tuk ko,....Smoga panjang umo n bhgia selalu..=)

Oklah..aku pn dh penat + letih + mengantuk+ ...... = ???? Erm...zzzzzzzzzzzzzz
gud nite blog....

No comments:

Post a Comment