My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Di Rumah..

Baru ari ni aku rsa rilex ckt kt umh..yerla..dh 2 ari aku bjalan rata.dh ari jumaat famili aku g Kulim antar brg adik aku yg stdy kt poli Kulim..aku pn ikotla,..xkn nk dk umh jer kn..hukhuk.. smlm plak kitaorg g Perlis,..sje g mkn2 umh mak sdara aku..mlm br smpai umh..letihla jgk..
pastu bf aku fon dk potpetpotpet..dia kata aku ni dhla xsihat kuar merata lak..aku spatotnya dk umh berehat..huhuhu..dhtu dia ajak aku dating ari ni tu apsal?? hehe..kan dh malu...tahla..br ari ni aku rasa sihat ckit..aku tkot gk bjalan dok batuk2 ni..nt org len dpt virus aku..mak ayah aku pn risau gla..siap call spupu aku yg keje kt hospital tuh tye kot2 aku kna check smula ke x.. terharu aku..tp spupu aku ckp klo dmam trok,.baru g check smula..tp syukurlah ari ni dh xbpe batuk.. xdemam dh,.. =)
Oklah,..aku pn nk kuar jap ni..nk survey baju sepupu aku nk bertunang raya nti..huhu...
congrats dear...bye....

No comments:

Post a Comment