My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Al-Fatihah kpd En.Shohemi...

Ari ni ari yg paling sedih bg bf aku,...abah beliau telah kembali ke rahmatullah..aku juga turut merasai kehilangan beliau..aku sempat bertemu beliau sebanyak 2 kali dlm tmpoh 5thn kitaorg bsama..walaupun aku xberapa mengenalinya tp aku turut bersedih.bf aku menangis teresak2 ms dia cal aku utk myampaikan berita nih..aku turut menangis sbb spjang kitaorg bsama,.ari ni tangisan n kesedihan dia xdpt dibendung lg..Dia mmg sgt rapat dngn mak abahnya..myaksikan kbhgiaan & ikatan yg kuat dlm diri dia n kuarganya pd ari raya yg lps mmg aku xnafikan kuarga aku sndri xdpt menandingi ksh syg mereka..aku bsyukur sbb smpat merasai kbhgiaan tuh walaupn skejap. Kpd pmbaca blog yg beragama Islam,.sama2lah kita mensedekahkan al-Fatihah ke atas arwah En. Shohemi..semoga arwah ditempatkan di kalangan org2 yg beriman.. Amin..semoga zamri terus tabah menghadapi ari2 mndatang..Aku akn sntiasa bsamamu..

**Setiap manusia akan mnuju kpd kematian. Oleh itu, tanyalah dri sndri adakah kita sdh bsedia utk mhadapi hari kematian?

1 comment:

Post a Comment