My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Aku dh Di observe...

AKu jgk nk gtau kt cni aku dh diobserve oleh lecturer aku pd ari isnin mgu lps..
mmg xsangka..lecturer aku dtg scara mngejut..dh smpai skolah bru dia gtau..luckily, aku dh ready sume ABM..mmg btuah..coz aku wat kuiz ari tuh//aku dh agak dia akn dtg mgu lps cuma xtahu bila..kira okla..dia dtg pn students suma bg cooperation..mmg pndai blakon btol.. aku sndiri tkejut ngn kerjasama yg diberikan students..=)
lecturer aku ckp aku garang..hehe..malu plak..tetiba ari tu suara kuat n students pn ok.. sib bik dia xkomen bknb2..dia pn ckp dh bg gred aku A-..huhu..aku nk A.. dia xkomen pe bila aku ckp aku nk A.,.dia ckp tgu la nti markah guru pembimbing..bolehla tuh dpt A.. mmg best la lecturer tuh..walaupn dia bkn fakulti aku tp dia ok..mmg best..dia ckp tu la kali pertama n terakhir dia observe aku coz dia bzz sgt.. =)
yg aku geli hati nya..srtudents aku sume tgamam tgk lecturer aku tuh..diaorg ckp muda n hensem..siap mtk no fon kt aku..isk2..mmg xdinafikan guru2 kt ctu pn tya aku,.muda nye lecturer..tp aku jwb dh kawin la..mana bleh kaco..hehe..
sdar x sedar,.aku ade lbh kurang sbulan je lg tuk praktikal..rasa xsabar nk abiskan..
bak kata sorg ckgu kt skolah tuh,..pengalaman masa praktikal xde nilainya berbanding pengalaman mnjadi guru sebenar..kitaorg hya akan merasa perit dan bhgia mnjadi guru apbila berkhidamat sbg guru nti..insyaAllah..pngalaman skrg akn digunakan sbaik mgkin nti apbila mnjadi guru..

No comments:

Post a Comment