My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Bilakah??

Aku skg tgh mghitung hari demi hari..menanti pnuh sabar..cuba menenangkan diri aku.. mempersiapkan utk hari penting..bilakah??
Amacam saspen x?? huhu..aku lg saspen + tensen skg nih..bilakah encik lecturer nk dtg observe?? dh 8 mgu aku praktikal..tp dia xdtg2 jgk..mmbe aku dh cl tya bila encik nk dtg tp dia kata dia akn dtg bila dia nk dtg..huhu..tu yg risau tuh..tkot dia dtg ngn tiba2..bknnye aku tkot xready ke ape.. aku stiap ari ready ngn ABM cntik2 pnya..aktiviti pn orait..tp tkot bila dtg aku xsmpat gtau bbdak aku (students) soh dok diam2 dgr ckp aku,..konon blakon la kejap wlaupun aku tahu bbdak tuh susah la sgt nk dok diam..hyperactive btoll..tp aku rasa mcm encik lecturer nk dtg mgu dpn jer... aku pn skg tgh mncari aktiviti yg best tuk 'dipertontonkan' kpd beliau.. hehe..

No comments:

Post a Comment