My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Hari Sukan..

Hye..blog..dh smgu aku nk update blog ni..tp dsebabkn laptop ku dserangvirus n xleh on trus,. aku pn xdpt upload..nk tgu format..skg kt kg..blh la aku update blog..nk citer psl mgu lps Hari Sukan skolah aku..ape sumbangan aku erkk>?? mnjadi hakim balapan n bdiri tgh panas..huhu.. tp yg plg xdpt dlupakan adalah maskot yg dtgnya dr idea aku,.menang tmpat pertama..hehe.. 2 ari sblom ari sukan br la ckgu2 umh sukan aku gtau soh wt maskot..ade ke ptot..nasib baik idea dtg..aku ni umh sukan kuning..mmula ckgu2 tuh suh wt maskot bunga matahri..tp disebabkn masa yg amat suntuk..aku pn amik kputusan wt maskot rama2..coz aku dh de pngalaman wt maskot ni masa kt U dlu..hehe..kira ok la kn..yg bestnye..yg mnjadi maskot tuh chinese girl yg amatlah comeyy..bila dmekap mmg cun abis..suma org pndang dia pnuh minat..=)

ni gmbar yg smpat aku snap..



Baju yg dipakai oleh maskot adalah bajuku..=)..comey x..bangga la jgk bila diumumkan pbarisan rumah kuning dpt nombor 1..lagpun suma maskot dr umh sukan yg len jgk dibuat oleh guru2 praktikal..



The designer... =)

No comments:

Post a Comment