My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

balik kg...

letihnya aku ari ni..aku nk mnceritakan pngalaman perit aku spnjg aku nek tren..n utk ingtan korg2 jgk..sbnrnya,.aku mmg plan nk blk umh smlm..so,.ditakdirkan clas aku tuk ari ni cancel.. mmg btuah btol la..aku pn lepas klas kul 6.30 smlm g la beli tket..tp yg tgal hya katil je.. aku pn xksah la..yg pntg aku dpt blk..then,.aku trus blk kolej.. aku pn xcek la tarikh tket tu betol ke x.. so,..smlm aku dgn gumbiranya nk blk nek tren,,nk tdo la trus coz letih sgt myiapkn report LI aku.. dh nek coach aku tuh,,tetiba aunty (Indian) pn mcari katil dia..aku pn tya la katil..(nk tlg cari la padahal aku pn xjmp g katil aku,..hehe..),..yg tkezutnya,,. no katil aku sama ngn dia,..aku pn cuak la gk..xkn aku silap coach..check pya cek..lastly aku prasan yg tarikh kt tiket aku adalah 17/07/2009/...that mean mlm ni pya tiket..huhu..pa lagi,tren pn dh jln dh..aku mncari la staf KTM kt dlm tren tuh...yg geramnya,..aku kna denda kna byar RM 27 for that mistake... tp bkn slh aku,..kerani kt kaunter tket yg silap bg tarikh. slama ni aku beli xpnh silap pn..huhuhu..ni mmg jadi pengajaran kt aku..aku pn merempat la ngn kwn aku dlm tren tuh..lbh kurg kul 2 pg br da seat kosong..so,. kitaprg pn g la dduk n trus tdo...smpai je stesen A.Setar aku trus g kaunter nk jual blk tket aku tuh..sib bik dpt jual tp dapat 50% je la..dpt RM 23 dpd RM 46..n then RM 27 tuk dnda..so,.aku kerugian RM 50,..sedekah tuk KTMB..geram btol...pakcik kt kaunter tu ckp spatotnya diaorg xbg dnda kt kitaorg nih..sbb silap tarikh jer..gpn student..dia mmg pcaya ktaorg..huhu... aku pn mmg nk 8#%$@ kt staf dlm tren smlm..aku igt lg muka dia n nama dia...sesuka ati nk dnda org..waaaaa....
So,..pasni igtlah,,.jgn tlalu mmpercayai org..check btol2 tket tuh...huhu....

No comments:

Post a Comment