My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Derma Darah..

Aku plan ari ni nk g drma darah kt kampus.. so,.msk kali nk dh 4 kali aku drma drh.. rasa sronok tau bila dpt drma drh n bantu org yg mmerlukan drah aku..so, aku pn dgn bsmngat pegi la kt fakulti aku tuh..stelah aku isi borang n check kandungan hemoglobin,,aku pn g la baring atas katil tuk drma drh tuh..lps tuh nurse dtg,.aku tgkla muka dia,.isk..mcm nurse baru je..aku pn xyakin dia blh amik drh aku ke x..tgk dia mcm xkonfident je...so,.dia pn memulakan tugasnya mengepam nadiku..mncari saluran drh aku..pastu dia pn inject jarum tuh kt lengan kiri aku nih.. tetiba dia berhenti..aku dh cuak dh..dia pgil nurse yg lbh senior..nurse 2 pn dtg..n keluarkn jarum kt lengan aku tuh..aku pn tya la knape?? dia ckp xjmpa urat aku..huhu..sakit siot msa dia keluarkan jarum tuh..pastu dia try tgn kanan aku lak. Dia mncari2 urat aku,..pastu dia inject jarum tuh..gila siot,..sakit..xpnh aku drma drh rs sakit cmtuh..pastu dia tya aku ok ke x..aku ckp la sakit..dia pn ckp dia xbrani nk teruskn,..tkot tsilap n kesian kt aku..dh lebam lengan aku.. aku pn ckp xpe la next time aku drma drh..huhuhu...dia pn mengeluarkn jarum tuh..dia ckp urat aku halus sgt..
So,..aku pn balikla tp aku still dpt sijil n mkanan wlaupn aku xdrma drh..tp skrg lengan aku dua2 belah sakit. ni la pengalamn drma drh aku spnjang aku kt UPSI...

No comments:

Post a Comment