My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Kertas Keja...

Ari ni cuti dk bilik jer..roomate aku trun KL lak..dating..huhu..so,.aku menghabiskan masa kt bilik ja..aku settlekan kertas keje tuk bengkel kalkulator..buat kertas keje senang je tp nk wt bajet tu yg susah..pening aku nk tulis pe tuk bajet..lecturer aku suh mtk kt Fakulti RM 1500.. isk..aku kira bajet tuk bengkel ni xsmpai pn 1000..nk kelentong tu yg susah tu.. nti kna de bukti resit lak..aku n kwn aku pn adjust la bajet lastly br dpt RM 1100.lantakla..malas nk tmbh byk2..2 pn dh menipu byk..hehe..gpn anggaran je..nt klo mtk byk2 bknnya fakulti nk bg pn.. hehe..susah jgk nk handle program nih...aku harap sume bjalan ngn lancar nti.. insyaallah.
so,..esk aku nk wtpe lak ek..erm...

No comments:

Post a Comment