My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Epi New Year..2010..

Slamat Tahun Baru kpd semua rkyat Malaysia yg mmbaca blog nih..smakin mningkat usia ku..=) aku arap thn ini khidupan aku akan lbh smpurna n dpt mperbaiki klemahan diri slama 22thn hdup d alam yg pnuh pancaroba nih..yg lbh bmakna thn ni aku dh abis blajar. n akan mmulakan alam pekerjaan..huh..xtahu la apa prasaannya..skg aku cuma pk utk do the best tuk praktikal..smoga kjayaan akn mnjadi milik aku..n aku akn cuba mnajdi guru yg baik n mdidik dgn pnuh dedikasi..wah..bekobar2 plak..hehe..jgn mrh..
satu lg,..aku bharap thn ni hubungan aku ngn bf aku btambah erat.thn ni dh masuk 6 thn la kitaorg bsama..huhu..smakin lama,.aku rasa smakin mncabar plak..aku arap sgt kitaorg dpt bsama hgga ke akhirnya..

No comments:

Post a Comment