My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Letih + sakit bdn..

Huhu..smlm aku men badminton..sakit bdn2 aku..ni lah akibatnya kalu dh lma x exercise. hehe..tp dlm sakit bdn pn aku smpat kuar td g renew lesen aku..n then g beli tdung. yg aku nk cita kt cni kn adalh mgenai sorg pakcik yg jual tdung tuh..aku cari kt suma kdai tdung tuh hrganya RM 55..paling kurg pn RM 50..aku pn jln2 la lg then aku jmpa 1 kdai tuh..pakcik tuh ckp tdung tuh RM30..wah..mmg rezki aku..kain tdung yg sama kt kdai len harga RM 55.aku pn pelik..tp xpe la dh dia nk bg murah..rezki jgn ditolak.. then,.bila dia bg tudung kt aku,.dia "mmegang" tgnku..isk..sgja atau x aku pn xtahu.. tp klo dh cara dia tgk aku smcam jerk..mmg aku tau dia sgaja..dlm ati ni mmg geram la,. mcm2 aku myumpah..dhla aku g sorg..klo la bf aku da masa tuh mmg la kna.. aku pn klo ikotkn mmg nk kuar je trus dr kdai tuh tp dh aku pn dh amik tdung tuh aku pn trus byar n blah..isk..

**Moral of the story>> Bawaklah teman klo nk g mana2..cam aku ni xkisah g sorg tp klo apa2 tjadi nti susah..sape nk tanggung?? Fikir2kn.. =)

No comments:

Post a Comment