My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Letihnya...

Hye..blog..rasa mcm lama dh xmnulis blog kn..ari ni aku blk kg..lps blk skolah je,. aku trus siap nk blk kg,klo ikotkn plan nk blk cuti raya cina nih tp dh bf aku ajak blk ngn dia,so aku ikot je la..Aku drive dr taiping trun kt Jawi mik bf aku. Mulanya nk tgl keta aku kt umh sewa dia,.nek keta dia tp bila dh smpai,dia suh nek keta aku lak..ari tuh dia jgk yg ckp keta aku kecik la lambat la,.geram btol..potpetpotpet la aku dlm keta..dia plak drive smp alor staq..
Ari ni aku dh mula masuk clas. aku kna ngajar Matematik Form 1 n Form 4.. Form 1 aku ok g..tp td masuk F4,.agak getar coz tu clas last kn..bkn nye apa,.bdk2 clas tuh nakal2 sgt..aku ni dh la kecik je,.dorg sume bsr2.. mmg kna buli la pasni..tp aku akn mnjadi ckgu yg GARANG..(boleh ke??) ermm..tahla,.td dh cuba nk garang,tp bbudak tuh mmg nakal,.suka ngusik..dorg x bwk buku,.bleh plak,.dia kata cmni..>>cikgu,.cikgu ni comey lar..tp kn saya x bwk buku.. iskk..geram btol aku,.sib bik anak org,.klo adik aku,.dh lama dh kna..dorg mmg suka mbodek cikgu2 klo dorg xwt keja n xbwk buku..cikgu2 yg dh lma ngajar kt stu pn dh xtahu nk wt pe ngn dorg..lantak dorg la..jnji dorg dtg skolah..TAPI aku xleh la wt cmtuh..aku br praktikal,. duit gaji pn xmrasa g,.arapkn PTPTN n PAMA je..hukhuk..klo la lecturer aku dtg observe tgk kdaan clas dorg yg bsing,.suka bjalan,.mmg la aku akan FAIL krna gagal mngawal kelas..So,.skg aku pn tgh pk cmne nk wt supaya dorg blh ikot ape yg aku akn ajar..gpun dlm clas tuh rmai Chinese n Indian..agak susah klo dorg ckp bhasa ibunda dorg mmg aku tnganga..tp aku akn cuba wt yg tbaik.. biarlah dorg tuh clas last tp aku still nk tolong dorg supaya fhm apa yg aku ajar n dorg sukakn MATEMATIK.. insyaAllah..
kwan2,.tlglah doakan saya yer..
oklah,.dh ltih,.nk tdo,..da..

No comments:

Post a Comment