My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Bahgia2..

Semalam adalah hari paling bahgia dalam hdup aku.. (slalu pn bhgia jgk..) ..hehe..
nk tau knapa.? smlm.. lecturer aku dtg observe aku..then, dia xkomen apa sgt psl praktikal aku ni.. bestnyaaa..aku rasa lega sgt..n bsyukur sbb dpt lecturer yg baik mcm dia.. aku hrp dia bg la mrkah lebih.. =)
lepas tu,..aku kuar dating..1st time aku kuar dating pkai bju kurung.. bf aku tsengih2 mcm kerang busuk je.. dia ckp dia suka tgk aku pkai bju kurung,. nmpk la feminin ckit. adoi.. malu seyh.. slalu aku dk usha ppuan dating pkai bju kurung smlm aku lak kna.. huhu.. xpela.. 4get bout it,.. yg penting aku bhgia.. hehe..
yg plg2 mbahgiakan aku,..aku dpt kasut baru.. hehe.. aku kn gila kasut.. bf aku pn blh mnerima kasutku..slalunya dia akn bleter klo aku nk beli kasut.. dia slalu ckp,. ni nk pkai ka nk simpan? how dare u.. huhu.. mcm tau2 ja ada g kasut yg aku beli x tpakai g.. klo ikotkn aku nk beli 2psg ja kasut,.tp bf ku mhalang lak.. sib bik dia halang..aku dhla mharapkan bank bgerak (mak ayah aku + bf aku la..) tuk bulan ni.. hehe..klo x,.kna la puasa sebulan.. yerla.. minggu ni aku dpt RM 150..nk tau dr mana?? (ayah-50 , mak-50, bf-50)... best kn byk bank ni? hehe.. mgu dpn aku nk mtk bank mana plak?? xpe..yg penting, jgn tnjuk kat mak aku kasut yg aku br beli tu..nt dia bsing,. yerla,.. sape xbsing,klo almari kasut kt umh aku dipenuhi dgn kasut aku.. adik aku slalu ckp,.nk bukak kdai kasut ker?? huahuahua...

....new collection...

~~name::Cinderella's shoes (given by my sis)~~

No comments:

Post a Comment