My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

KFC...

Sbnrnya aku nk cite psl tghari td aku kuar mkn ngn bf aku..g tmpt favorite kitaorg la.. KFC...alkisahnya,.tgh dok syok "mgketedarah" (btoi ka aku eja ni,..?) hurm,..tiba2 bf aku mnjerit..(bkn kuat pn..aku sorg ja dgr..) aku igtkn dia tcekik tulang ayam ke apa..dhtu dia tnjuk kt aku..rupanya cebisan plastik.. aku tya la dtg dr mana?? dia kata kt kulit ayam tu..dia pya la dk kunyah rupanya bkn kulit ayam tp plastik..aku pn nk tgelak pn ada..(tu la mkn x igt dunia..) tp mmandangkn muka dia serius,.aku pn xjd gelak..dia mmg nk bgun dh g jmpa manager kfc tu,.tp aku malasla nk bsr2 kes. aku pn ckp kt dia xyahla g jmpa,.biarla..hal kecik ja pun..
dia pn bls, >> Gila ke apa,.klo tcekik plastik ni cmna.??
btoi jgk tuh..tp setelah bberapa minit,.dia pn kata,.>>xpa la,..xyahla pjg cite.
huh..lega aku dgr..klo x,.mmg riuh la KFC tu...tp betoi la..aku mmg nk gelak time tuh..haha(gelak dlm blog ni je la..)..bf aku ni klo mkn ayam kfc tu mmg licin..klo bleh skali tulang dia nk telan.. lps tu dia pn dh xda mood nk abskn ayam dia.. yg jd mangsanya, aku la kna abiskan.. (wuaaaa..) geram btoi aku...sib bik aku dpt abskn (tgh lapar pn time tu..).. well,.tq to mr. zamri 4 d lunch..

No comments:

Post a Comment