My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Report LI....

Pejam celik pejam celik,..tgl 2 mgu g praktikal aku akn abis...yahoooo...
Tp sedey gk nk tglkan praktikal ni..wlaupn sbnrnya,..aku byk men game n tenet kt tmpt keje tu..
hehe..sume staf kt Unit aku tu mmg best..sporting..bos aku pn bes wlaupn sush nk jmpa dia coz bz je mmanjang..tp dia slalu amik tau hal kitaorg n sporting sgt..huhu..
Yg aku runsing skrg ni ialah...REPORT LI... cmna aku nk wt ni..aku xtau nk tulis pe.. sbb 2bln ni wt keje yg sama ja..xkn nk ulang ayat tu ja...aku pn xde contoh yg bkaitan ngn bdang aku..
yg aku ada contoh report bf aku..tp nk wtpa..xguna pn..coz dia bdk kej(elektrik)..suma report dia cita psl elektrik elektronik..soket,lampu,..wayar..tah la..aku pn xfhm sgt..huhu..ade sesape blh tlg aku..???

No comments:

Post a Comment