My blog are always welcome U..If there anything U want to share,please leaves a comment..
RSS

Virus M menyerang...

Aku bkn nk cite psl virus H1N1 ke ape..tp virus M..atau nma pjgnya MALAS..
aku malas nk update blog ni..xtau r nape..padahal byk je cite..tp malas nk taip..kalaulah ada org yg blh tlg update kan,,msti bes kn?? Kalaulah blog ni xyah update.kalaulah...kalaulah...aku pn tpikir2 nk bhentikan je aktiviti blogging aku nih sbb aku sbnrnya xbrape suka mndedahkan hal personal dlm blog. aku nk guna blog ni tuk ape..aku bkn nye bisneswoman yg bleh wt bsnes dlm ni..aku bkn pakar motivasi yg bleh bg tips2 ttentu..so aku anggap blog ni mcm diari aku ja..tp klo diari kn hal personal..privacy..hak cipta tepelihara..(ermm...)..arghhh..tu la..org de blog aku pn nk de blog..bila aku melawat blog2 org len,.mcm best je + sempoi + lawa..& bmulalah rasa rndah diri aku..adakah blog aku ni xbest? xlawa ke?? huhuhu...(emosional lak aku nih..) xpe la,..sblom episod emosional aku bmula,..bik aku bhnti taip..C U later..bye..

No comments:

Post a Comment